Saturday 19 November 2011

my part 2 result....alhamdulillah..... :)

 
yg atas nie bkn pic aq yeee....hehe..
klau kowg nk tau..cm nie la reaksi aq bler aq dpat tau result aq...
syukur alhamdulillah...aq dapat DEAN LIST (DL) lg sem nie...
dh 2 sem DL...SYUKUR ALHAMDULILLAH....
syukur sgt2....aq dpat tau result aq pon dry aten...
my housemate n my classmate...
dier la yg cek kn result aq...coz time uh aq x dpt nk on9..
BB anta kday...n aq pon tgah keje time uh...
aq cm nk mnangis jek an at tmpt keje aq uh...
agk nyer owg pon plik tgok aq yg cm nk mlonjak kgembiraan tp cover2...
bahahahhaha....
pointer aq sem nie 3.55...jtoh ckit...umm..
but bsyukur dgn REZEKI ALLAH....
usaha lebih ckit laa kn lpas niee...(harap2 la...coz aq nie kdg2 mlas gak..hoho)

btw...
thanks to all my lecturer that teach me..even sometimes i know that im not a good students... :p ,
my family and friends...who always support me...:) LOVE U ALL SOOOOO MUCH... <3

No comments:

Post a Comment